ratunku! CUC2000 GeForce 2 Pro

Autor: Perun (vision_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 23:07:07 MET DST

Komputer mojego brata raz sie uruchomi, a raz nie. Gdy mu sie to uda to ma
starcie mozna zobaczyc cos takiego "... bios data incorrect...". Gdy sie nie
uruchamia, to sluchac 1 dlugi pisk i 3 krotkie. Tak jakby nie dzialala karta
graficzna. Jednak gdy juz wszystko ruszy, to dziala bez zarzutu.
Aktualizowalem bios z CUC1011 do CUC1021, ale nic nie pomoglo. Nie wiem jak
rozwiazac ten problem. Sprzet nie jest i nigdy nie byl krecony.

Asus CUC2000
Pentium III 866 EB
GeForce 2 Pro 32MB DDR
256MB PC100