Re: Rozważania nt doboru klocków do komputera - pros

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 23:05:13 MET DST

"MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:09mmdt4e6h4st3ti1oupjavdcn9ae38ion_at_4ax.com...
> Ale 8 lat to nie 2 moj drogi niezleznie od czasu pracy nie sprowadzisz
> tego do jednego przypadku.

Nie ma co dyskutować. Uważam, że silniczek prądu stałego
w wentylatorach jest bardzo słabym punktem peceta.

> Ciekawe skad.

A skąd Twoim zdaniem biorą się refleksy na okrągłym? Z otoczenia.
Na płaskim, refleksy nie są przypadkowe, jak na kuli, tylko
wyraźne i przeszkadzające bo płaski ekran działa jak lustro.

> CD, Nagrywarka, kieszen... na przyklad...

No to mamy z trudem wielkim 3 :-) A ty pisałeś o 4.

> pzoa tym wtedy obudowa jest tak dopasowana
> ze jest przestronna w srodku i zasilacz nie zaslania
> plyty i proca.

Czyli nie jest dopasowana -> jest ZA DUŻA. :-))

> A ty dalej swoje. Kup combo, kup, zobaczymy co powiesz po roku...

Zobaczymy. Nie propaguj mitów bez pokrycia.