Re: "Normalna" temperatua Athlona?

Autor: Andrzej Krasuski (cobalt_at_abakus.siedlce.tpsa.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 21:14:42 MET DST

tramer wrote:

> lepiej się rozejrzyj... ja mam TB850_at_1000 przez 7.5x133
> (1.9V) i mam przy idle średnio 40st, a przy max obciążeniu
> 58st. przy otwartej obudowie...

Mocno się rozejrzyj...
Właśnie walczę ze sklepikarzem (&%@#!!*&^%$#@) - Athlon kupiony w
styczniu, już mi wysiadł. Wygląda, jakby się przegrzał - u mnie
pracował 24x7 z nienajgorszym coolerem (Spire) i też się tak grzał.
Najpierw usłyszałem, że to przez pastę silikonową (!!!) zamiast
standardowego "plasterka", teraz ponoć będzie kwit z hurtowni (odbiorę
we wtorek, na razie tylko dzwoniłem), że stwierdzili "naruszenie
struktury wewnętrznej procesora". Ani go kręciłem, ani z wiertarką nie
poprawiałem, strasznie mnie ciekawi, jak mogłem go uszkodzić
"wewnętrznie". A jeszcze bardziej, jak oni to stwierdzili. Pewnie
procek by u jakiegoś dzieciaka działał i parę lat po kilka godzin w
tygodniu, a ja bezczelnie nie wyłączałem komputera na noc i proszę...
Ech....

AKC