Re: Czy dobrze zrobilem RW-DVD ?

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 15:28:05 MET DST

> Przede wszystkim słuchałeś chyba źle zrobionego DivXa.
To chyba wszystkie divx'y w sieci sa zle zrobione, przynajmniej ja na takie
trafiam.

> Po drugie
> dźwięk przestrzenny w DivXie też możesz mieć, wszystko jest kwestią
> wybranego codeca.
To znaczy jezeli dzwiek jest zakodowany w divxie do dwoch kanalow - stereo -
moge jedynie przez urzycie odpowiedniego kodeka uslyszec zniego piec kanalow
i subwoofer ??? Mozesz mi podac nazwe tego codecka ?

> Najważniejsze jest jednak to: czy masz u siebie porządne cztery duże
> kolumny i subwoofer dobrej klasy? Bo pierwszy lepszy zestaw głośników
> surround kosztujący poniżej powiedzmy 1000 zł będzie brzmiał w najlepszym
> wypadku tak samo jak przeciętnej klasy zestaw stereo.
Uzywam amplitunera Sony STR-840 do tego takze zestaw glosnikow Sony - Pascal
(oczywsice subwoofer aktywny), wiekszych glosnikow nie kupie bo nie mam
gdzie ich postawic - taka naglosnienie narazie mi wystarcza, jedynie szykuje
sie zmiana subwoofera ...

> Najbardziej mnie
> rozśmieszają zawsze ludzie chwalący dźwięk czterogłośnikowy, a używający
> jakichś czterech małych satelitek z membranami o średnicy poniżej 10 cm
> i do tego wątpliwej klasy :)
Jak widzisz nie uzywam zestawu calkowice lowendowego, filmy zawsze ogladam
na 28 calowej panoramce thomsona i na 100% nikt mnie nie przekona, ze divx
ma jakosc dzwieku i obrazu taka jak DVD ...

Pozdrawiam !