Re: HDD

Autor: Zefir (zefir_at_twoje-sudety.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 13:12:05 MET DST

Za bardzo nie sprecyzowales swojego problemu, sprobuj utworzyc partycje w
zwyklym dosowym "fdisk"- i pozniej tradycyjnie je sformatuj, mowisz ze
miales problemy z poczatkiem dysku no to na to poradzic moze komenda
"fdisk/mbr"
Pozdrawiam
Zefir

Użytkownik <zakrecki_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9bbpbu$g62$3_at_sunsite.icm.edu.pl...