Re: modem - jak poznac jaki ?

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 12:14:25 MET DST

Użytkownik "teo" <teo27_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> z tylu czyli tam gdzie nic nie ma jest nalepka a na niej
> V1456VQH-X(FLASH)
[...]
> i tam przepisuje pare cyferek z ukadow
> "intel
> PA28F400
> B5B80
> U9130051A
> FLASH"
>
> gdzie indziej
> "meisei
> M4-5H"
>
> tak po srodku
> "TMS320X2APJ
> HHU-94A928W"
>
> wpisywalem to do wyszukiwarki onetu, ale nic dobrego mi nie zwrocil

www.google.com wyszukuje strony via numery chipow
zas http://www.fcc.gov a konkretnie pod http://www.fcc.gov/oet/fccid/
znajduje sie engine do przeszukiwania pod fcc-id; ten id masz nadrukowany na
plytce modemu - malymi literkami w trudno dostepnym miejscu ;)))

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem