Re: bezszmerowe obudowy - kolejny odcinek

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 01:59:24 MET DST

>CodeGen - wszystkie są ciche i wydajne zasilacze 250-300 Watt.

czy ten 300 W jest glosniejszy od 250 ? czy chodzi po prostu o lepszej
jakosci komponenty ?

>Przede wszystkim ważny jest wiatrak w zasilaczu. W swojej obudowie mam
>tzw. inteligentny czyli taki, który poniżesz tem 25 stopni C zwalnia
>obroty o 1/3.

no wlasnie... jak sie stopniuje ta predkosc wiatraka? bo ponizej
45stopni zejsc mi sie nie uda, chyba ze stanie sie cud i znajde gdzies
silverado by noise control ;)
kwestia bardziej w tym zeby co chwile nie zmienial predkosci, bo sadze
ze to moze bardziej wkurzac niz nawet glosniejszy ale przynajmniej
jednostajny swiergot... czy da sie jakos ustawic na stale predkosc
obrotow ?

> Chwale sobie jego cichą pracę, bo siedze przy kompie
>szczególnie po nocach....cichutko i bezszelestnie.

tak mi sie cos widzi, ze to chyba kwestia plastiku... [bo jak mniemam
wszystkie codegeny sa wlasnie plastikowe], troche szkoda Enlighta...
bo funkcjonalnosc ma zajebista... jesli jednak okaze sie ze przyczyna
lezy tylko w zasilaczu to wymienie tylko ten... stad jeszcze takie
pytania:
-czy i w ktorych codegenach zasilacze sa "pionowe" ? [ten enlight jest
mini]
-czy mozna te zasilacze kupic osobno, po ile i najlepiej jeszcze gdzie
? ;)
-czy ktores modele codegena sa szczegolnie grubo opakowane plastikiem
? ;)

>A ja w firmie mam serwer w obudowie Greena (oryginalnej) 7x5,25" -
>kolos jak smok i jak na BIG-a jest bardzo cichy. Ale czemu tu się
>dziwić, jak oryginalny Green 2 lata temu kosztował 350 zeta.
>Oryginalne Greeny sobie ogólnie chwaliłem.

heh... a ja troche sie pospieszylem... dzisiaj podlaczylem ten
"ideal"... i nie wiem czy to ze starosci... ale on jest nawet
glosniejszy od tego Elighta... i to oczywiscie bez chromeorba
wewnatrz.... natomiast wygladem zdecydowanie przebija wszelkie z klasy
"personal" :)... a mowia ze liczy sie to co wewnatrz ;)

>Komputer stoi na zewnątrz czy w jakiejść ew. wnece, pod biurkiem
>itp... ?

pod biurkiem... czyli na zewnatrz.... zadnych wnek.... oczywiscie
moglaby byc, tylko gdzie na tym kochanym zadupiu kupic cos takiego
odzielnie i to w dodatku nastawionego na wyciszanie ? :)

ps. najbardziej sie boje ze jednak bede przekladal enlightowy zasilacz
do tego brzydkiego codegena ;)

  __
         massif