Re: Kompatybilnosc AMD + VIA z softem?

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 20:08:17 MET DST

> Backupy oczywiscie mam.
>
> Jeden z 04.05 - juz z wirusem, drugi z 03.03 bez.
> Niestety po podniesieniu tego starszego tez wystepuja prablemy!
>
> Nic w miedzyczasie nie cudowalem ze sprzetem...
> Moze wiec jednak kwestia sprzetowa? Sam juz nie wiem...

Teraz mi jeszcze jedna mysl przyszla do glowy.
Najwieksze problemy z reanimacja systemu mialem po zainstalowaniu 4in1chyba
v4.28 (wczesniej mialem v4.24 - teraz zreszta tez). Ja mam inna konfiguracje
sprzetowa ale cos nie gralo bo system po restacie juz z v4.28 zasypal mnie
samymi bluescreenami poczym sie zamknal i jedynie w trybie awaryjnym chcial
dzialac. Instalowac 4in1 jest prosto, ale odinstalowanie w trybie awaryjnym
troche nerwow zjadlo, poczym wrocilem do wczesniejszej wersji. Udowodnilem
tylko sobie, ze lepsze jest wrogiem dobrego.

Tylko pewnie Ty juz ten dzialajacy system miales na tych samych 4in1 tak
wiec moze nie tedy droga.

Pozdrawiam
Piotr