Klopoty z RAM'em ...

Autor: -=Wojtek=- (wojtewaw_at_kki.net.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 11:42:53 MET DST

Tak mi sie przynajmniej wydaje.Mam plyte moonwalkera AK 10 pod Durona z tym
wszystkim jest zintegroana karta dzwiekowa (jakis tani uklad), + na to
wszytko przychodzi 64 ramu 133 Mhz.I tu jest problem bo kompa skladalem
sam.od poczatku do konca.Najpierw byl problem z instalacja systemu (crc
error itd...) no to zmienilem predkosc ramu na 3x PCI , Magistarale sa na
100/33 Mhz.i w sumie chodzi ok .Tylko ze....Karta dzwiekowa prawie wogole i
nie odtwarzala niskich tonow.Efekt byl podobny jak przy sluchaniu techno z
slabo dostrojonej rozglosni radiowej.... (nie umiem bardziej obrazowo
przedstawic ;]).Pomyslalem ze ten ukladzik jest kijowy no to wziolem na
warszatat SB 128 PCI. I tu zaskoczenie.Niby gra ok.Ale znow pojawia sie
jedno ale...co jakis czas slychac w glosnikach takie PUK! albo STUK! ew.
PIP!.Jest to bardzo ale to bardzo irytujace..... mozna dostac przyslowiowego
zajoba.Wydaje mi sie ze chodzi o bla(c)hostke (jakis enable/disable w
BIOS'ie,) or sth. Prosze o wszelkie sugestie i pomysly.

--
Pzdr
Wojtek