chlodzenie obudowy

Autor: Greg W (muciak_at_crosswinds.net)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 05:46:52 MET DST

Mam takie pytanie bo wlasnie planuje jak ustawic wentylacje mojej obudowy i
sie zastanawiam co jest wazniejsze zasysanie powietrza z zewnatrz czy
wypychanie na zewnatrz bo mam trzy wentylatory w tej chwili do dyspozycji
(ktory ida do obudowy, nie licze zasilacza i procka) czy lepiej posadzic dwa
z tylu ktore wypychaja powietrze i jeden z przodu co zasysa czy na odwrot
dwa ssace z przodu (bo mam taka mozliwosc) i jeden z tylu ? Co o tym
myslicie bo wiem ze to jest kwestia sprawdzenia i wkazdej obudowie efekt
moze byc inny ale tak teoretycznie jesli mozna ?
Greg