Re: Normy dla monitorów

Autor: mafert_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 14 Apr 2001 - 00:43:45 MET DST

> Ja wyslalem swojego Sony E200 do serwisu na swoj koszt do Poznania  (dolna i
> gorna krawedz wygiete lukowato do srodka ekranu ok 2mm)
> Opisalem dokladnie problem choc i tak byl widoczny ...
> I co ? DUPA !!!
> Napisali ze to "w normie" i ustawili (to ich slowa) najlepiej jak sie da
> Tak ustawili ze minimalnie zkiepscila sie jeszcze ostrosc !!!!!!
> Nie mowie ze jest tragicznie bo monitorek ogolnie jest fajny, ale nad
> wysylaniem do serwisu bym sie zastanowil...

Sam też byłem bliski przejścia podobnej drogi, ale najpierw zadzwoniłem i
zapytałem się, a miły pan mi odpowiedział że jakby odchylenie miało ponad
centymetr to wtedy może by naprawili a tak to.....
No ale o normach odchyleń mi nie chciał powiedzieć, skwitował tylko, że moge go
przywieść i wtedy oni go sprawdzą :-)))))

A poza tym to usłyszałem coś co zabrzmiało jakby stwierdenie
"czego sie spodziewasz za takie marne pieniądze"
No coż, dla mnie to kwota ogromna.
Za te dla mnie przynajmniej duże pieniądze chciałem kupić monitor, który jest
reklamowany jako ten do zastosowań profesjonalnych w którym wszystkie kąty i
linie są proste.