Re: geforce2mx i wyjscie tvout w formacie svideo

Autor: Tomasz Bryja (tommyREMOVEIT_at_post.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 22:02:13 MET DST

Hello!

[ Once upon a time, Wojtek Wojtiki wrote: ]

> Witam , Mialem podobny problem , zrobilem sobie ekranowany przewod SVHS --->
> EURO ,

Ekranowany przewod svhs>euro? Mozna gdzies cos takiego dostac?

> obraz byl stabilny , ale zaklocenia pojawialy sie nadal - po odlaczeniu
> Kablowki - obraz sie uspokoil ( strasznie siala )

Gdzie miales ja wpieta? Bo widzisz, ja nie mam nic innego podlaczonego do tego
telewizora... I na poprzedniej konfiguracji chodzilo ok, a nic w miedzy czasie
nie zmienialem. Wiec czyzby z tego wynikalo, ze ten standard svhs jest po
prostu do d*?

> co do samych trybow - moj GF pozwala mi wybrac rozne rodzaje PAL ( A B C D E
> .... H ) tryby te roznia sie - zapraszam do eksperymentow .

Tak, probowalem z innymi, ale efekt jest bardzo podobny -- albo paski pionowe,
albo ukosne, albo poziome ;))

regards, Tomasz Bryja [ tommy_at_post.pl, icq://26490836, http://trantor.dhs.org ]