Re: Modem a prędkość połączenia.

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 12:12:47 MET DST

> Do połączenia z i-netem używam modemu Asmax internal surfer v.90.

Mam ten sam modem.
Sprawuje się nieżle.

> Od jakiegoś już czasu nawiązuję połączenie poprze TPSA tylko
> przy prędkości 31200 i ani więcej ani mniej. Wcześniej zdarzało się nawet
> ponad 50000.

Ten modem ma tak, że jak napotka tylko jakieś zakłucenia podczas połączenia
to próbuje połączyć przy 31200bps pomjając wszystkie szybsze prędkości.
Sprawdz czy na lini nie ma zakłuceń.

> Czy to możliwe że od kilku dni zawsze łącze się z 31200? Czy coś mi się
> przestawiło w kompie czy tak ma być i już?

Możesz wpisać mu stringi:
-v90=1 -włącza V90 i łączy przy autodetekcji szybkości połączenia
-v90=17 -wymusza połączenie przy V90 i o ile pamiętam 48000bps
Możesz zamiast 17 wpisywać większą lub mniejszą licze co da mniejszą lub
większą
wymuszoną prędkość połączenia. Jeśli jednak wymusisz połączenie przy
prędkości
ktorej nie da się zrealizować to połączy przy 31200bps.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\