Re: Modem a prędkość połączenia.

Autor: Marcin Stryjski (marcin_stryjski_at_go2.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 08:50:59 MET DST

Andrzej Pinczuk wrote:

> Bardzo mozliwe, ze telekomuna namieszala cos
> na centralce. Swego czasu po lokalnych rekonfiguracjach
> wielu osobom modemy zaczely negocjowac wolniejsze
> polaczenia .

tez tak moze byc, ale radze najpierw sprawdzic w tepsie czy przypadkiem nie
zalozyli ci "sprytnego urzadzenia"
definicja "sprytnego urzadzenia" - nygusiarscy tepsiarze, nie chcac sie
narobic zakladaja na linie "sprytnego urzadzenie" ktore powoduje
rozdzielenie sygnalu na kilku urzytkownikow, co ma w skotkach spadek
transmisji. Bo oczywiscie nie chce sie im klasc nowej lini, a to ich
zasrany obowiazek. Jesli mieszkasz w bloku to cos takiego masz na 100%.
Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze pozbycie sie tego "sprytnego urzadzenia"
wymaga niemalo zachodu. Mase wnioskow i pisemek, no i nie obeszlo sie bez
qrwa mac.
Powodzenia

+     nikt nie jest doskonaly                              +
+     nawet Ainsztain :)))                                         +
+                       byl dyslektykiem                                         +