Re: kamera

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 21:36:55 MET DST

> Witam
> Jaką kamerę internetową (komputerową) mam kupić. Chciałbym, aby
jednocześnie
> można było nią robić zdjęcia po odłączeniu od kompa. Dobrze by było gdyby
te
> zdjęcia były w dobrej jakości i rozdzielczości co najmniej 640x480.

Mnie tez ten temat zaczal interesowacm, narazie z rozsadnych propozycji
nzalazlem tylko Logitech quiccam Trevel, zdiecia max rozdzielczosc 640x480 -
zapamietuje 20 szt., 320x240 - 60 szt. wiecej informacji w necie nie
znalazlemm , na wlase oczy tego tez nie widzialem - w opolu nawet nie mozna
zamowic :(
Wiem ze ma cos cereativ ale to juz jest sraszny syf ...
Moze ktos pod inna propozycje za rozsadna cene - max. 700/800 pln ???

Pozdrawiam !