Re: Jaki kupić(procesor+płyta+obudowa),tanio,a dobrze?

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 11:19:56 MET DST

Dnia 11 kwietnia 2001 BartekS napisał/a:

B> Moim problemem jest zakup dobrego procesora i pasującej do niego płyty
B> głównej.Mam starego MMX-a 166Mhz i nic już się z nim nie da
B> zrobić.Interesuje mnie najlepszy układ jakości do ceny.Nie mam dużych
B> wymagań,byle wszystko chodziło płynnie(filmy,gry FPP) i można było to
B> rozbudować bez przeszkód.Słyszałem dużo dobrego o AMD Duron 650Mhz,czy to
B> prawda? A jeśli tak,to jaką płytę najlepiej do niego kupić?
B> Z góry dziękuję za wszelkie porady!

 to wszystko zależy, ile chcesz wydać.
 Pamiętaj, że przy zmianie płyty musisz wymienić też pamięć (a i
 wypadałoby grafikę, jeśli zależy ci na płynności w grach FPP - raczej
 nie masz chyba teraz GeForca, co?).
 Najtaniej IMO wyjdzie jak kupisz coś takiego:
 - płytka: Soltek 75KAV - co się z nią nawalczyłem, na narzekałem, co
 mi krwi na psuła to jej, ale teraz chodzi OK i jestem z niej w miarę
 zadowolony. Jak nie będziesz przesadnie kręcił i za dużo grzebał w
 sprzęcie, to ujdzie. Nie jest bardzo droga.
 - proc: Duron 750 albo 800. jak ci zabraknie wydajności, to sobie
 podkręcisz. A i do tego obowiązkowo niezły wiatrak: CoolerMaster 6H51
 - ram: 128MB PC133. Skoro nie chcesz za dużo wydawać, to kup jakiś
 tani. Najwyżej wymienisz /gwarancja/. Jeśli nie będzie zwalony, to
 będzie działał tak jak droższy (tylko że mu za bardzo parametrów nie
 wyśrubujesz)
 - obudowa: cokolwiek midi tower atx, ale zasilacz 300W. Jak chesz
 wydać troszkę więcej, to Codegen albo Enlight.
 - grafika: GeForce 1 DDR. chyba nie muszę komentować ;)

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +