Odp: co do starego Asusa P2B?

Autor: Michal Glebowski \(praca\) (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 14:09:58 MET DST

Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Michal Glebowski (praca) <glebows_at_wipos.p.lodz.pl> w wiadomości
> do grup dyskusyjnych napisał:9av0gk$nno$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...

> no 1/1 to przesada !!!
> a czy płyta obsługuje 133 (pewnie tak !)
> a wiec przelotkę masz kijową !!!!! (coś nakombinowałeś za bardzo chyba)

nie bardzo, bo zostala wyciagnieta (razem z prockiem i wiatrakiem)
z innego kompa, na ktorym smigala ze hej (MSI BX-master chyba)

> nie kumam to znaczy masz możliwość kręcenia magistrali powyżej 100MHz !!!
> wiec nadal uwazam ze ustawileś coś krzywo przelotkę

co innego FSB ustawiane na plycie a co innego procesor z FSB133.
PIII z FSB100 zakrecony na 133 to nie to samo, co PIIIE z szyna FSB 133.

O tym nalezy pamietac, ze procesory PIII E/EB maja chyba jakies inne
wyprowadzenia, czy raczej zasilanie...

> ze co?

nie rozumiem pytania.

m227