Re: Zakup Riva TNT2 ktora ?

Autor: personal (deadlog_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 19:18:43 MET DST

Użytkownik "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> TnT2 to tylko chip na karcie którą produkuje jakaś firma.
> Karty różnych firm różnią się często częstotliwością taktowania chipa i
> pamięci,
> efektywnością chłodzenia, jakością obrazu czy posiadania lub nie wejść i
> wyjść TV.

O taką odpowiedź mi właśnie chodziło, tylko podpowiedz może jeszcze firmę i
odpowiednie parametry jakich powinienem wymagać za tych ok 200zł. Vanta
odpada to napewno, myślę raczej o TnT2 M64 na agpx4, nie do grania.
Zastanawiam się jeszcze czy warto kupować z TV-OUT.

--
...Nie ma już co o tym myśleć Mówię naprawdę z za grobu
                     i żadnych zleceń. [A.R.]