Re: SB LIVE

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 14:04:08 MET DST

> - dekoder Dolby digital jest ale raczej programowy a nie sprzetowy.
Chodzilo mi o to ze nie potrzebujesz juz ani glosnikow, ani
wzmacniacza/amplitunera obslugujacego DD 5.1
A i karta nie posiada dekodera dts ...

> A pytanie jest takie: Czy we wczesniejszych wersjach gniazdo digital out
tez
> potrafi pracowac
> w tych dwoch trybach (raczej watpliwe).
Nie, dziala wylacznie jako wyjscie cyfrowe, najsmieszniejsze jest to ze
jezeli nie podlacze do amlitunera odpowiedniego jacka, to slysze wylacznie
dzwiek ktory idzie na tylnie glosniki kompuerowe ...

Pozdrawiam !