Re: Obudowy z bezszmerowym wentylatorem

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 16:08:01 MET DST

>zle zaprojektowane bo z 4 kieszeni 5' tylko dwie normalnie sie da
>uszyfac ..reszta ok

erm... mialem na mysli slyszalnosc wiatrakow...
bo rok temu sadzilem ze enlighty najcichsze... potem ze jednak
greeny.... potem pewien kolega powiedzial ze takie "diskopolowe"
pudlo, jakich u nas pelno, wydaje z siebie tylko lekki szmer...
bycmoze chodzilo o codegena... i tak przez caly czas mecze sie z
wiatrakiem ktory przez 5minut po wlaczeniu ryczy jak odkurzacz [wiem
ze mozna poprawic, ale mi sie nie chce... zreszta, to niewiele da ;)]
drodzy dystrybutorzy ;).... cichy hardware.... sadze ze bedzie juz
jako taki zbyt... zeby chociaz na zamowienie... przynajmiej ja, jestem
w stanie dac duuuzo za ten komfort...

  __
         massif