Re: FDD dziala,a jednak nie...

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 15:51:07 MET DST

Miodzicho wrote:

> Witajcie!
> Jest stacja dyskietek ktora niby dziala,tzn. odwolanie sie do niej
> powoduje jej start,zaswiecenie led'a itd. ale po chwili system
> stwierdza ze dysk w stacji a jest niesformatowany,czy chce go
> sformatowac?Sprawdzalem na roznych dyskietkach,tasma jest prawidlowo
> wpieta,zmienilem stacje nadal nic...nie mam juz pomyslow co to moze
> byc,za wyjatkiem tego co napisalem wyzej.
> Moze ktos sie spotkal z takim zachowaniem FDD?

Miałem coś takiego. Raz. Pod Windows. Tylko. To był pierwszy raz, gdy
na problem nie pomogła re/nad-instalacja windy. Nie dość że chciała
winda formatować, to po chwili dochodziła do wniosku, że nie może.

Sprawdź, czy Ci się komp bootuje z dyskietki/ czy czyta/pisze poprawnie
na FDD pod DOSem.

--
        Artur Gawryszczak