Re: Program do prezentacji zdjec

Autor: Renata i Marek Zychla (mzychla_at_po.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 00:04:18 MET DST

Micrografx Designer (ja mam 6.0 ale są wyższe) potrafi zrobić prezentację (z
wieloma efektami przejść, regulacją czasu lub czekaniem na kliknięcie itp.)
i zapisać ją do *.exe. W połączeniu z plikiem autostartu na CD będzie
działać.
Minusy:
- brak muzyki
- prezentację generuje się pod konkretną rozdzielczość, jak dasz za małą, to
zdjęcia będą miały tło.

--
Pozdrawiam - Marek