Re: Pytanko do posiadaczy MSI K7T-R

Autor: Old (old_boy_at_kki.net.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 12:42:38 MET DST

"M.M." <bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl> wrote in message

> Zapewne Kolega posiada płyte ze zintegrowaną karta dźwiekową zwykle są dwa
> rodzaje kart dźwiękowych zintegrowanych na płycie zgodna z AC97 lub z
> soundblaster opcja w biosie umożliwia włączenie/wyłączenie odpowiedniego
> chipsetu dźwiękowego (ewentualnie ustawienie przerwań) i jeżeli masz kartę
> dźwiękową w standardzie AC97 to przełączanie na sound blaster nic nie da
(co
> najwyżej komp sie zawiesi).

nie jest to prawda - faktem jest, że posiadam wbudowaną kartę muzyczną
zgodną z ac97. Moim zdaniem odblokowanie w biosie soundblastera powoduje
emulację karty soundblaster przez kartę zgodną z ac97. Na potwierdzenie
faktu podam, iż jeżeli zablokuje się możliwość korzystania z karty zgodnej z
ac97 również opcja soundblaster nie jest dostępna - stąd wniosek, iż jest to
jedynie emulacja. Pytanie moje było spowodowane tym, iż u znajomego na
takiej samej płycie właczenie opcji w sekcji soundblaster odpowiedzialnej za
emulację urządzenia midi -401 mpu - chyba jakoś tak - powoduje rozpoznanie
nowego sprzętu i instalację sterowników. Na mojej, identycznej płycie, tak
się nie dzieje. Chciałbym jakoś przetestować tą opcję zanim oddam płytę w
ramach gwarancji. Jeżeli ktoś ma lub miał podobne problemy z chęcią
poczytam...

pozdr,
old