Re: FDD dziala,a jednak nie...

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 09:19:11 MET DST

Użytkownik "Miodzicho" <miodzicho_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Moj kumpel ma dziwny problem,szczerze mowiac nie spotkalem sie z takim
> dziwactwem...osobiscie podejrzewam uszkodzenie kontrolera fdd na
> plycie,ale moge sie mylic.
> Jest stacja dyskietek ktora niby dziala,tzn. odwolanie sie do niej
> powoduje jej start,zaswiecenie led'a itd. ale po chwili system
> stwierdza ze dysk w stacji a jest niesformatowany,czy chce go
> sformatowac?Sprawdzalem na roznych dyskietkach,tasma jest prawidlowo
> wpieta,zmienilem stacje nadal nic...nie mam juz pomyslow co to moze
> byc,za wyjatkiem tego co napisalem wyzej.
> [...]

Mialem tak kiedys gdy stacja byla zainstalowana pomiedzy dwoma
twardzielami - jak ja wyjac z obudowy dziala jak wsadzic w kieszen miedzy
dwa HDD - brak dyskietki - lub niesformatowana - trzeba bylo wywalic jednego
twardziela wyzej i zaczelo wszystko dzialac . Zrob test wyjmij stacje z
obudowy i sprawdz czy dziala . Jezeli nie - to podlacz inna stacje nie jest
to uszkodzenie kontrolera.

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl