Re: Wybor najlepszego nosnika CD-R do cd-audio

Autor: Arv (nospam/arv_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 07:59:33 MET DST

Użytkownik "Mariusz Michna" <mariusz_at_tpc.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Audio

> Ze zwyklych, to moim faworytem Kodak. Najwiecej 'dziwnych' urzadzen go
> czyta.
> Slabiutko: Samsung, Samsung do Audio. Nie czyta sie w kilku sprzetach,
> w ktorych Kodak dziala.

Oczywiście platinum. ;-)))) 1,60 za płytkę daje dobry współczynnik
jakość/cena. ;-)

Jeżeli ktoś będzie miał problemy z ich odtworzeniem to będą to jego
problemy. Mój stary CD Technics'a czyta je bez problemu. Upgrade CD do DVD
robię biorąc pod uwagę odczyt CDR. I tak mam podłączonego CD do ampla żyłką
zwaną światłowodem a nie sądzę żebym był w stanie ślepym testem odróżniać
sprawne silniczki i lasery. Różnicy w przetwornikach DAC w mojej klasie
cenowej nie słyszę, za to szumy wprowadzane przez tani interkonnekt owszem.
(np. na pauzie i głośności odkręconej na max).

Aha. AudioCD zapisuję tylko przy prędkości 4x. Przy szybszym zapisie
zdarzały mi się płytki z trzaskami. Nie wiem czy znaczenie ma prędkość
zapisu kopii czy odczytu oryginału (z lenistwa robię CD->CD, oryginał czytam
8x).

---
Arv.