Re: PeCet i si³y nieczyste?? :)))

Autor: ernest (ernest_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 21:07:44 MET DST

> Je¿eli co¶ takiego bêdzie zdarzaæ siê czê¶ciej, to od³±czê kompa od netu,
> je¿eli to nie pomo¿e - od pr±du. Rozwa¿am te¿ wyczyszczenie procka wod±
> ¶wiêcon± z pobliskiej parafii :)))))

Oj tak, to powinno rozwiazac problem:)))))))

Pewnego razu siedze sobie w pracy i dzwoni do mnie zona. Krzyczy w
sluchawke, ze komputer sam z siebie zaczal wydawac jakies dziwne piski.
Przylozyla do niego sluchawke i rzeczywiscie, komp wydawal z siebie
bipniecia w rownych odstepach czasu.
Co sie okazalo?

1. Obudowa ATX z zasilaczem ATX, ktory ZAWSZE jest wlaczony.
2. Zasilacz sie zepsul (bylo glosno o walnietych zasilaczach od EMITERA) i
plyta tak to oznajmiala (SOYO)

I tyle, wymienilem obudowe na Enlighta i spokoj... cichutenko, ladniutenko i
stabilnie.