Re: bardzo cichy dysk - jaki?

Autor: agrest (jsiwek_at_bitbank.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 15:50:39 MET DST

Nie wiem jak u innych ale u mnie IBM 30GB 7200 jest duzo cichszy niz np
Quantum 15GB 7200 (mialem wczesniej). Na jakiejs stronie wyczytalem ze IBM
wprowadza nowa serie dyskow ktore w trakcie pracy sa tak ciche jak
poprzednia seria (DeskStar) w rybie IDL'e. Pozatym sa to swietne dyski i
maja trzy lata gwarancji.

Agrest