Re: Jaka karta TV?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 14:14:26 MET DST

Użytkownik K.Wasielewski <kwas_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9aqkec$guh$3_at_news.tpi.pl...
> Witam

Ja mam AverMedia TV Capture i jest OK
(oczywiście pamiętaj aby kupując looknąć czy aby na pewno Nikam Stereo)

> Jaka karte TV polecacie, ktora by spelnila
> nastepujace wymogi:
> 1. Wejscie Chinch [ew. SVHS]
jest jest !!!
> 2. Pilot
no sie rozumie
> 3. Czysciutenki obraz, bez szumu
jak z kablówki to spoko !!
(i do tego np. w 800x600 przy 120Hz - fajnie co ? zaden TV nie ma takiego
bajeru
> 4. Odbior wszyskich programow z kablowki
tak mam wszycho z UPC (PTK) i programik do Canal +
> 5. Stereo na kanalach muzycznych [mtv], ew. innych
wszędzie gdzie jest Stereo mam stereo (muzyczne i TVP1 i 2)
> 6. Moze ale nie musi miec wyjcie wizji
zapomnij , żadna z popularnych kart TV nie obsług?je TV-Out !!!
(to musi być z karty graficznej)
--------kiedyś podpiąłem wyjście TV-Out k.graf. do wejścia tuneraTV i było
fajnie !! :-)
> 7. Funkcjonalne oprogramowanie
znośne ! wszystkie funkcje które potrzebuje ma i jest ok chć niektórzy
kombinują z programikami typu JoyTV MoreTV BorgTV i inne (plusem jest to ze
AverCapture jest b. popularną kartą i te programiki obsługują go)
> 8. Wejscie na kamere
jest chinch i S-Video wiec chyba starczy co ?

> a'propos jak to jest z fonia?
> idzie przez karte Tv czy muzyczna?
masz kabelek (m.jack-m.jack)którym podpinasz wyjście z tunera do Line-In
karty muzycznej !!