Do właścicieli GeForce256 32MB SDRAM

Autor: Piotr J. (piotr_j_at_interia.pl.no.spam.pls)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 13:30:45 MET DST

Witam,
Mam pytanie: czy próbowaliście podkręcać swoje karty? Jeżeli tak, to do
jakich częstotliwości? Moją podkręciłem ze standartowych memory/core
166MHz/120MHz na 187/137 i 3D Mark2000 od razu o 500 pkt do góry. Ale karta
sie rozgrzała nieźle. Jezeli juz kręciliście swoje, to do jakich ustawień?
Czy monitorujecie temperaturę? Do ilu C jest bezpiecznie?
Niedawno kupiłem tą kartę od znajomego który kupił ją na giełdzie, bez
oryginalnego opakowania, bez gwarancji, bez driverów ale bardzo tanio. Jest
z TV-out. Z fabrycznie montowanym coolerem. Ze stickersa producenta nie
można odczytać nic. Jedno jest pewne- nie jest to karta producentów
najczęściej spotykanych na naszym rynku, bo w Polsce większość sprzętu jest
Made in China. Ta jest wyprodukowana na Tajwanie. Do głowy przychodzi mi
tylko CardExpert. Ale może się mylę? Zresztą, producent nie jest chyba aż
tak istotny. Zależy mi natomiast na info, na ile podkręcaliście swoje
GeForce'y 256?

TIA i pozdrowienia,

--
Piotr