Re: Cicha obudowa????????

Autor: Krzysztof Maj (kmaj_at_krak.eu.org)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 09:13:25 MET DST

Użytkownik "mizs" <mizs_at_radiohead.neostrada.pl> napisał w wiadomości

> ten temat juz sie pojawial ale... przelacz sobie wentylator na zasilanie
5V

Takie rozwiązanie wydaje mi się być dosyć ryzykowne, ponieważ wentylator
jest źródłem zakłóceń, które będą się rozchodziły wraz z napięciem 5V. Jeśli
komputer zacznie Ci się w jakichś sytuacjach wyłączać, to możesz nigdy nie
dojść do tego, że przyczyną jest wiatraczek.
Znacznie lepszym wyjściem jest włączenie w szereg z wiatraczkiem, termistora
przyczepionego do radiatora zasilacza.

--
Pozdrowienia
Krzysztof Maj