Re: Problem z dyskiem i PCI 41 MHz

Autor: Oleander Puzyrkiewicz (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 06:39:32 MET DST

On Sun, 08 Apr 2001 22:46:14 +0200, Lulek wrote:

> Tutaj mamy inny przypadek niż ten o którym piszesz. Producent dysku
> nie ma żadnych utraconych korzyści w wyniku tego, że twardziel chodzi
> na wyższej magistrali - to ewentualne zmartwienie Intela czy AMD.

elektronika wytrzymujaca dziwne czestotliwosci jest drozsza.

> Nawiasem mówiąc nie odnosisz wrażenia, że producenci procesorów po
> cichu tolerują ich przetaktowywanie?

nie, przynajmniej nie producenci procesorow pecetowych.

> Nisze rynkowe powinno się wypełniać, prawda?! Kto pierwszy, ten
> lepszy. Poza tym, jeśli mam być ścisły, to raczej nie nisza, a pewna
> grupa docelowa. I myślę że dla producentów nie aż tak mało istotna jak

grupa docelowa bedaca nisza.

> piszesz, bo opiniotwórcza. Ludzie którzy podkręcają swoje kompy zwykle
> znają się na nich dużo lepiej niż zwykli userzy i często doradzają im
> w zakupach. Oczywiście, żeby stwierdzić jak silny jest to efekt,
> trzeba by znać wyniki dokładnych badań.

owszem, jestescie troche opiniotworczy. _troche_. watpie, aby wieksze
firmy skladajace pecety przejmowaly sie odpornoscia na podkrecanie
z bardzo prostego powodu - podkrecenie sprzetu powoduje niestabilnosc,
przynajmniej potencjalna; a to jest nie do przyjecia.