LG 795FT a SONY G200

Autor: Wojtek K (wkuzia_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 20:01:14 MET DST

Cześć

Zastanawiam się właśnie, który z ww monitorów kupić. Rozdzielczość w której
zamierzam pracować to 1152x864.
Widziałem wczoraj nowe LG - w 1024x758 - 100 Hz obraz miód, ale kiedy
zacząłem zmniejszać częstotliwość, przy prawej krawędzi obraz był lekko
rozjaśniony w stosunku do pozostałej powierzchni, a w 1152x864 poza
rozjaśnieniem pokazała się mora. Nie mam pojęcia - czy morę w LG da sie
jakoś skorygować ?.
Sprzedawca w sklepie powiedział, że monitor się musi dogrzać - tzn musi
trochę popracować nim osiągnie swoje właściwe parametry pracy i że to może
potrwać do 2 tygodni - czy to prawda ?

Czy Sony G200 to faktycznie taki wymiatacz, czy tylko rozdmuchana marka -
czy ktoś z was pracuje na nim w 1152x864 ? Jakie wrażenia z pracy ?

Różnica w cenie pomiędzy LG a Sony to jakieś 300 zł - więc LG biorę pod
uwagę z ekonomicznego punktu widzenia ...

Pozdrawiam

Wojtek