Re: Tuner Fly Video vs. Pixel View

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 13:41:07 MET DST

Użytkownik "Egyptian" <xxx4_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:9akv96$6oe$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> To nie wiedzialem ze karta dzwiekowa ma cos do tunera.
Karta dźwiękowa (jej procesor a w sczczególności wzmacniacze ...) emitują silne pole - które
skutecznie 'wali' na inne urządzenie (ogólnie PC to bomba ...).
Trzeba je od siebie odsunąć, albo założyć kołnierz ;>>>

> A co do wzmocbnienia
> to nie wiem jak to zrobic ;P
Heh - masz sygnał z kablówki, czy antena ?!?
Co by nie było - konieczny jest wzmacniacz - przy antenie (na dachu ...) to musi
być aktywny wzmacniacz - wypada też w domu władować "kostkę abonencą"
(idziesz do radio-TV shop i prosisz o coś takiego - wytłumacz, że musisz trochę
wzmocnić sygnał do tunera TV - że masz straty na długości przewodu itd.)

--
DooMiniK (bachus)