Re: głosowanie w sprawie

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (devnull_at_polinfo.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 16:57:01 MET DST

Oleander Puzyrkiewicz wrote:

> dlaczego? w ten sposob mogliby utrudnic piractwo. wiekszosc firm
> kompletnie nie przejmuje sie uzytkownikami, wiec nie widze powodu
> dlaczego mieliby byc przeciwko.

Stwierdzenie, ze to, co sie wlasnie zapisuje jest pirackim plikiem mp3 a
nie miauczeniem mojego kota to banal. W watpliwych sytuacjach dysk
wykorzysta wbudowany modul rzucania moneta, ew oprogramowanie chodzace
pod wszystkimi OSami wysle pliki do BardzoWaznegoMiejsca gdzie
WielkiBrat dokona osadu. Dla posiadaczy nowych dyskow tpsa wprowadzi
preferencyjne oplaty za polaczenia z numerem 0-202122, oraz oplate stala
dla wysylajacych ponad 5 pelnoplytkowych divx'ow na miesiac. W ramach
promocji do kazdego napedu zalaczono szalowe poprawne politycznie
ubranko importowane z Chinskiej Republiki Ludowej.

Pozdrawiam

--
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie
ujawniamy stan naszego umyslu" - Timothy Leary