Re: Duron a kompatybilnosc

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 14:44:18 MET DST

Radoslaw Sokol napisał(a):

> Hi,
>
> s> teraz tez sa takie problemy? Chodzi o to, czy system i rozne programy pracuja
>
> Nic nie ma jeśli się poprawnie złoży i skonfiguruje komputer. Amatorskie
> składanie kończy się zawsze problemami.

No to ja od razu zostalem zawodowcem :)))))))

Zlozylem , odpalilem , zainstalowalem wingraoze , dorzucilem dla pewnosci Via 4in1
i nowe detonatory i to wszystko co zrobilem (troszke w biosie podkrecilem - na
deflatowych tez bylo ok ale np pamiatki PC 133 troszke sie marnowaly:)

(moze to troszke zasluga tego ze plyta i grafika od jednego producenta)

Ogolnie rzecz biorac jak sie kupi w miare firmowe podzespoly to problemow nie ma
(znajomek co sklada czasem narzeka ze mu siwych wlosow od AMD przybylo ale to moze
dla tego ze kupuje to co najtansze - plyty noname nawet bez pudelek
a najbardziej "firmowe" uklady na nich to SIS
(skad on to bierze nie chce zdradzic ale polowa nawet nie uruchmia sie , a w
coniektorych np niektore sloty sa "znimne" :) , z celerami ma podobne problemy
czasem wiec szmelc to szmelc.)