przycinanie w 3D

Autor: RAV (brixon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 14:34:19 MET DST


Mam karte Creative GF 256 DDR, Durona 800,128 RAM-u 133 MHz i SB Live 1024
na Solteku 75kav
Uzywam detonatorow 10.80
Moj problem to przycinanie sie gierek, wystepuje przy wszystkich gierach.
Niby gra sie spoko, ale co chwile nastepuje chwilowe zatrzymanie.
Np. w Unreal-u wystepuje ono zarowno przy rozdzielczosci 1600-1200 jak i
przy 800-600, rowniez przy obnizonych detalach, dlatego chyba
nie tu jest problem, bo gra dziala "plynnie", tylko te wstrzymania :(

Za pomoc z gory dziekuje



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:49:06 MET DST