Ktora 19" ???

Autor: Deckard (deckard_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 14:24:57 MET DST

Wiem, ze ten temat sie tu juz nie raz przewijal, ale moze jeszcze raz go
jakos wytrzymacie :-)
Bede niedlugo zmienial w koncu monitor i upatrzylem juz kilka modeli, ale
nie wiem, ktory z nich wybrac :-(
Sa to:
ELSA Ecomo 531
Mitsubishi Diamond Pro 920u
Iiyama A901HT
Iiyama A902MT

Elsa i Mitsubishi to mniej wiecej ta sama cena, Mitsubishi ma najlepsze
parametry, ale Elsa z kolei to podobno super jakosc.
Iiyamy za to sa duzo tansze, maja lepsze warunki gwarancji (door-to-door,
sprzet zastepczy), ale podobno o tym serwisie mozna sie przekonac juz na
poczatku uzytkowania monitora :-( Pod wzgledem parametrow, to jedyna chyba
wieksza roznica miedzy Iiyamami a Elsa/Mitsubishi jest w plamce (0,25-0,27
na 0,24). Do tej pory nie mialem okazji pracowac na monitorze o takich
parametrach, wiec prosze o opinie co bardziej rozeznanych w temacie, czy
taka roznica w plamce jest bardzo widoczna w czasie uzytkowania.
Dodam, ze roznica w cenie nie zostanie u mnie w kieszeni, sprzet ma byc na
firme.
Iiyamy dalem tu dlatego, ze maja wg mnie najlepszy stosunek mozliwosci/cena
(niestety gorzej podoba z jakoscia ostatnich serii), ale najbardziej to mnie
interesuje, czy lepiej wziac Else czy moze Mitsubishi :-)
A moze cos innego byscie polecali ???
Musze podjac decyzje do konca przyszlego tygodnia.

--
Pozdro
Matti