Czy plyta podlaczona do gniazdka jest pod pradem?

Autor: Lukasz Kaluski (intral_at_hsn.com.pl)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 02:33:53 MET DST

Pytanie brzmi pewnie dziwnie wiec juz wyjasniam. Chodzi mi o to, czy
jesli mam plyte ATX podlaczona do sieci (elektrycznej), ale komputer
jest wylaczony, to czy owa plyta jest pod pradem a co za tym idzie, czy
nie powinienem montowac np. kart na plycie itd? Czy przed modyfikacjami
"wewnetrznymi" powinno sie wyciagac wtyczke z gniazdka?

Pytam, gdyz nie dawno mialem niemila przygode - podlaczylem sobie nowy
dysk do kompa, i po wlaczeniu okazalo sie, ze plyta totalnie padla
(wydawala z siebie tylko piski) i nadawala sie juz tylko do wymiany.

Lukasz