Problem z dzwiekiem

Autor: rmo_at_box43.pl
Data: Fri 06 Apr 2001 - 14:18:22 MET DST

Od niedawna jestem posiadaczem durona 750, plyta ECS K7VZA. Plyta ta posiada
zintegrowana muzyke i po jej zainstalowaniu niby wszystko jest OK, ale przy
jednoczesnym odtwarzaniu muzyki i wykonywaniu jakiekolwiek innej czynnosci w
glosnikach pojawiaja sie przerwania i trzaski, slysze nawet jak CD ROM sie
rozpedza :).

Mam pytanie czy da sie temu jakos zaradzic, bo troche juz mnie to wkurza.