Re: k6-3 overclocking

Autor: Hiszpan (hiszpan_at_kolos.math.uni.lodz.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 12:43:46 MET DST

> uda=B3o mi si=EA przetaktowa=E6 k6-3 400 na 450 przy 2,4v, ale czy kto=B6=
 da=B3 rad=EA
> wi=EAcej bo ja nie mog=EA, a chcia=B3bym....pozdro

Te procesory maja niestety maly zapas mocy i jezeli juz uda sie cos z nich
wyciagnac wiecej to gora 50 MHz! Ja mialem K6-II 500 i podciagnalem ja max
na 525 (wyzej juz nie dala rady), potem kupilem model K6-II 550 i zrobilem
z niej 560 (5x112). Konieczny byl dodatkowy cooler w obudowie bo moj maly
skarbek strasznie sie grzal! Teraz mam D700 i widze ze ten procesor to juz
zupelnie inna generacja. Co do twojej 400_at_450 to i tak osiagnales spory
sukces! Mam nadzieje ze napiecie dostosowales na niej, bo w przeciwnym
razie bedziesz mial bardzo czesto wyjatki krytyczne i nieprawidlowe
operacje w windowsie, nie mowiac juz o niemozliwosci zainstalowania np.
Office'a 2000 (potrafil mi sie wysypywac podczas instalacji i pomagalo
tylko zwiekszenie napiecia na procu o jakies 0,1 V).

Hiszpan