Re: Czemu sieciowka "kopie"?

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 08:34:16 MET DST

In article <3acb8a12_at_california.pl> "HorNet" <piuser_at_kki.net.pl> writes:
>From: "HorNet" <piuser_at_kki.net.pl>
>Subject: Re: Czemu sieciowka "kopie"?
>Date: Wed, 4 Apr 2001 23:01:49 +0200

>uziemienie).
>
>Zero na pewno nie.

Chlopie, gowno wiesz a dyskutujesz. Ja jestem elektrykiem wiec nie wciskaj
mi tu kitu. Wiecej na ten temat nie bede dyskutowal bo nie ma o czym. Takie
sa przepisy budowy urzadzen elektrycznych i sieci. O tym czy ochrona jest
przez zerowanie czy uziemienie decyduje Zaklad Energetyczny, w ktorego
rejonie ta instalacja sie znajduje.

>Ma zasadnicze przy źle uziemionej sieci, spróbuj.

Nie masz pojecia o czym piszesz i nie odpowiadaj EOT.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com