Co z ......

Autor: Malaga (johny_at_spox.eu.org)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 20:29:32 MET DST

....moim komputerem?
Kupilem 3 dni temu nowy monitor (cyfrowy, wczesniej analogowy mialem), i
od tego czasu komputer sam mi sie resetuje w zupelnie nieoczekiwanych
sytuacjach (mniej wiecej 3-4 razy dziennie). Czuje sie zdezorientowany bo
nigdy cos takiego sie nie zdarzalo. Czy wogole jest taka mozliwosc, ze to
wina monitora, czy monitor moze miec jakikolwiek wplyw nato?

A moze to wina systemu (win 98), i tego, ze od okolo 2 tygodni mam problemy
z defragmentcja czy nawet ze skanowaniem dysku?

pliz pomóżcie, za wszelkie sugestie, wskazowki i porady z gory dziekuje