Problem po restarcie z monitorem

Autor: Trzastek (trzastek_at_polbox.com)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 14:23:42 MET DST

Czolem grupowicze,

   Mam taki maly problem - W wingrozie (czy to 98 czy me) jak wejde w
menu start>zamknij>uruchom ponownie komputer - czyli zrestartuje kompa
nie "podnosi" mi sie pozniej monitor - przechodzi w uspienie.
Zeby obudzic go trzeba go wlaczyc i wylaczyc.
Na innym komputerze (takze po podlaczeniu do notebooka) nie ma tego
zjawiska wykluczam wiec uszkodzenie monitora.
Moja konfiguracja:
Monitor : CTX Futura PR960 F
Plyta glowna : EPOX BX7+100
Grafika: Elsa GALDIAC GeForceGTS2

reszty komponetow nie podaje bo nie maja one wplywu na prace w/w.
Nie wiem moze jakies ustawienia w biosie plyty , ustawienia w karcie
graficzne w wingrozie czy co innego - nie mam pojecia.

Prosze Was o pomoc
Z gory dziekuje,

Trzastek