Re: RAW - jak to nagrac na plyte

Autor: turan (turan_at_plusnet.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 14:19:25 MET DST

Użytkownik Jacek <jacek_at_bibltor.torun.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9aernm$452$1_at_flis.man.torun.pl...
> Hi !
>
> mam problem i to dosc pilny. Jeden gosc przeslal mi obraz plyty jako plik
> RAW zrobiony w WinOnCD.
> Jak to w WinonCD nagrac ?
> Gadal ze mam zrobic New/Copy/CD Image - ale nie wiem jak zaladowac plik do
> winoncd.
>
> Wiem ze to moze lamerskie pytanie, ale nigdy nie wypalalem plyt z obrazow
> RAW.
>
> Z gory dzieki za info
>
> --
> Jacek
> ICQ UIN #48112014
> [...]
Jeżeli nie masz jeszcze do tego pliczku projektu, chyba *.cpj to nie wiem
czy coś zdziałasz...Jeżeli go masz to za pomocą open project znajdź ten plik
i powinno być ok.

pozdrowionka