Re: Zestaw do oceny.

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 04 Apr 2001 - 08:06:34 MET DST

> Slash napłodził(a):

> zle mnie odebrales :) ja sie nie wqszylem ..tylko az mnie boli jak
> widze ze ludzie chca dac ciala (przeplacic) :(
> zloz go sam i olej sklepy !!!

Jak wszycy by kupowali od producentów i hutrowników to w bardzo krótkim czasie
państwo by zbankrutowało. Poprostu pieniądz musie krążyć, a ludzie płacić
podatki. Pozaty, ludzi muszą gdzieś pracować aby wyżywić swoją rodzinę. W
zasadzie omijając sklepy pozbawiamy ludzi środków do życia.
:) :) ;)
Pozdrówka
adadur