Re: GeForce GTS

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 04:09:29 MET DST

On 3 Apr 2001 21:42:26 GMT, Witold Przygoda <wp_at_nospam.com> wrote:

>owszem, widac ze karta traci na ostrosci w wysokich rozdzieloczosciach
>(najlatwiej sprawdzic to ustawiajac najpierw slabe odswiezanie np. 60 Hz,
>a potem wyzsze, np. 85 Hz) - literki sie robia ciut rozmyte (nie jest to w
Dla jednego to "ciut" jest zupelnie spoko a dla innego stanowi to duzy
problem. Jak zwykle istnieje problem subiektywizmu odczuc.

>jest ok, ale nie "zyleta-och-ach". Jasne, jak ktos ma 1000 zl to niech
>wydaje :) ja kupielm za 690 zl (z tv-out, 32 ddr ram) brutto. Obraz na
>pulpicie windows jest o wlos gorszy w porownaniu z obrazem, jaki dawala
>moja poprzednia karta (ABIT Siluro geforce MX), za to wyjscie TV_out daje
>wyraznie lepszy jakosciowo obraz.
A ja kupilem za 510 Herculesa MX i mam obraz jak "zyleta" i jeszcze
fajnie sie karta kreci. :-) Za wersje z TV out zaplacilbym tez mniej
niz Ty. :-)

>Z drugiej strony jesli ma sie monitor 17" (ja mam... NEC MultiSync 750),
>to trzeba byc kamikadze zeby pracowac w rozdzielczosciach wyzszych niz
>1280x1024 (ta i tak jest moim zdaniem za duza aby pracowalo sie
>komfortowo).
Niestety takie karty wlasnie wiecej traca w wyzszych rozdzielczosciach
i jesli mamy dobry monitor i zamierzamy pracowac w 1280x1024 to IMHO
warto sie szarpnac na lepsza karte, chyba, ze tylko gramy i ogladamy
panienki w internecie ;-)

Pozdrawiam
GLide