Re: mitsumi

Autor: Don Pedro (donpedro_at_yoyo.pl)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 00:55:33 MET DST

Użytkownik Adam Wielechowski <adam.wielechowski_at_polkomtel.com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:250B3114DA16D511B82C00E0094005F802E3E1_at_MSGWAW11...
> Mam nagrywarkę mitsumi .... ( nie znam w tej chwili dokładnie symbolu)
ale
> mam ją już na pewno półtora roku. Na dziń dzisiejszy nie mogę nagrywać na
> płyty 700MB.
>
> Czy zmiana programu do nagrywania może to zmienić jeżeli tak na jaki mam
> zmienić ?
>
> dzięki pozdr.
> adam
> --
Pedro wita.

Programy do nagrywania niczego nie zmienią, problem tkwi w sprzęcie. Być
może pomogła by aktualizacja Biosu nagrywarki, ale też bez gwarancji że
pomoże. Do tego trzeba jednak wiedzieć jaki się ma model nagrywarki, jaką ma
wersję Biosu i co ewentualnie może dać jego upgrade. Popytaj na
www.cdrinfo.pl .

Pedro

--
*** ==== Nikt nie jest doskonały ===***