Problem z CD LG

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 22:11:50 MET DST

Problem sie przedstawia następująco:
Gdy włożę płytę po uruchomieniu nie ma problemów,
później gdy chcę zmieńć ją na inną cd-rom próbuje ją męczyć i w 99% jej nie
widzi.Problem ustępuje dopiero
po restecie jednak wszystko zaczyna się w kółko - 1 płyta ok , zmieniam -
nic nie widzi.Gdy już włożę płytę
i cd-rom ją łaskawie zauważy to nie ma problemów z
czytaniem.Pomóżcie, sam nie wiem co robić.
Denerwuje mnie ta sprawa.To już 4 cd-rom który mnie
doprowadza do szaleństwa.
Prosze o odpowiedź na priv
lukasz12_at_go2.pl.
Pozdrawiam
Łukasz Wesołowski.
PS.
Czytnik to LG 48X.Próbowałem go czyścić płytą ale nic nie pomogło.