Re: padniet bios AMI

Autor: Daniel (duzytony_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 21:37:51 MET DST

Robisz dokładnie tak:
szukasz kogoś z podobną płytą główną (musi mieć tą samą kość FlashBios) lub
najlepiej z taką samą. Najlepiej wyciągnąć w obu płytach kości bez
odpalania, (po to, by je poluzować, żeby nie szarpać ich jak będą w płycie
pod prądem). Startujesz dobrą płytę z dobrą kością (jeśli nie masz
specjalnych szczypiec do układów włóż pod układ jakąś wstążkę) z dyskietki
systemowej zawierającej program do flaszowania układów AMI oraz z aktualnym
biosem od płyty. Po wystartowaniu płyty i odpaleniu kompa wyciągasz dobry
układ(najlepiej wtedy pomóc sobie tą wstążeczką) i razem ze wstążeczką
wkładasz układ uszkodzony. Wtedy odpalasz program do flaszowania i ladujesz
bios na zamazany uklad flash. po wgraniu biosu z powrotem podmieniasz
układy. Powinno pomóc. Możesz byc zmuszony do podania dodatkowych parametrów
podczas flaszowania, dokładnie przeczytaj podpowiedzi (robiłem tak kilka
razy, ale z biosem AWARD ale sądzę że cała procedura dużo się nie różni)
Zresztą nie masz wielkiego wyboru:-)