Re: reklamacje

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 21:59:56 MET DST

> Mam pewien problem z jedna z wrocławskich firm komputerowych (AREST ):
> -oddałem do reklamacji dysk i po 14 dniach nie naprawili go i wciskaja
taki
> sam ale uzywany !!!!
> Moze ktos wie czy maja na to prawo czy musza dac nowy sprzet o podobnych
> parametrach (ale nie gorszych oczywiscie) no i w pełni wartosciowy (a nie
> jakis przechodzony:((( ) oraz czy sie nalezy nowa gwarancja (w tym
przypadku
> 36 m-cy. ) itd...
> Czy sa na to jakies konkretne przepisy prawne i jaki maja na to czas ???
Przeczytaj w gwarancji co ci sie nalezy jesli nie dostaniesz sprzetu w ciagu
14 dni roboczych, jak na moj rozum powinies dostac wpelnisprawny, nowy dysk,
jesli ci tego nie zaoferuja to ... do sadu ...
Co do gwarancji na ten nowy dysk to powinna wynosic tyle co zostalo ze
starej + te 14 dni kiedy dysk byl w serwisie...

Pozdrawiam !